Guitars101 - Guitar Forums banner
21 - 40 of 164 Posts
AC/DC zijn in principe dezelfde nummers op elk album, Prince is veel te overschat, Hendrix nog erger. Aerosmith vind ik leuk. Het beste aan deze lijst is Deep Purple, Pink Floyd (in principe de GODEN) en Alanis Morissette

Maar ik wou dat ik een mega pack vol Slipknot, Muse, Katatonia, Gojira, Parkway Drive, Epica, Nightwish, Rammstein (haat die idiotenhandelaren) had gezien.

Het beste aan deze lijst
GEEN FKING Beatles (de meest overschatte en saaie band ooit. En geen shitney houston - mogen ze rotten in de hel
Prince is veel te overschat, Hendrix nog erger? Maar je bent fan van Alanis Morissette? Hahahahaha.

Welnu, dan hebben we twee dingen vastgesteld. Ten eerste, je muzieksmaak komt blijkbaar niet overeen met die van velen van ons hier, en ten tweede, herinner je je die oude uitspraak: "Als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan niets?"
Ik zie daar heel weinig dat ik zou willen, aangezien het allemaal populaire acts zijn die al 2 decennia online worden verhandeld, maar ik vind het toch aardig van deze persoon om ze allemaal te uploaden.

Hoeveel van jullie hebben daarnaar geluisterd? Ik zeg alleen maar dat er veel meer geweldige bands zijn in vergelijking met die lijst. Ik heb het recht om te zeggen wat ik leuk vind en wat ik helemaal niet leuk vind. En ja, Hendrix is verdomd overgewaardeerd. Ik heb de albums beluisterd - niets zo geweldigs. Hij is maximaal een middelmatige muzikant

Deze site staat VOL met Beatles, Hendrix, AC/DC of obscure bands voor mij

Jammer dat mensen Lacrimosa, Therion, Rammstein, Nightwish, Epica, Sirenia, Kamelot, Dark Tranquillity, Draconian, Solstafir, Amon Amarth, Blutengel, Within Temptation, Lord Of The Lost, Apocalyptica, Opeth, Katatonia, Gojira, Mastodon, Ensiferum, Moonsorrow, Parkway Drive, Hypocrisy, Heaven Shall Burn niet proberen

Hoeveel van jullie hebben daarnaar geluisterd? Ik zeg alleen dat er veel meer geweldige bands zijn in vergelijking met die lijst. Ik heb het recht om te zeggen wat ik leuk vind en wat ik helemaal niet leuk vind. En ja, Hendrix is verdomd overschat. Ik heb naar de albums geluisterd - niets zo geweldigs. Hij is maximaal een middelmatige muzikant
Als je denkt dat Hendrix middelmatig was, weet je niets van rockmuziek. Ik ben het ermee eens dat er een hoop materiaal is van meer mainstream acts, maar dat betekent niet dat het geen geweldige muzikanten zijn. Vraag elke gitarist in een van die bands die je hebt opgesomd wat ze van Jimi Hendrix of Prince vinden.

Als je denkt dat Hendrix middelmatig was, weet je niets van rockmuziek. Ik ben het ermee eens dat er een hoop materiaal is van meer mainstream acts, maar dat betekent niet dat het geen geweldige muzikanten zijn. Vraag elke gitarist in een van die bands die je hebt opgesomd wat ze vinden van Jimi Hendrix of Prince.
Het kan me niet schelen wat de bandleden lekker vinden. Hoe dan ook. Ik zou echt dankbaar zijn geweest (niet dat het ertoe doet) als ik een mega-bericht met bands zoals die had gezien. En trouwens, sommige van die bands werden erg beĂŻnvloed door Depeche Mode.

Hoe dan ook, ik hoop dat iemand het Lacrimosa-concert van Monterrey 2022 (van dimeadozen) uploadt. Dat is een band

Het kan me niet schelen wat de bandleden lekker vinden. Hoe dan ook. Ik zou echt dankbaar zijn geweest (niet dat het ertoe doet) als ik een mega-post met bands als die had gezien. En trouwens, een paar van die bands zijn erg beĂŻnvloed door Depeche Mode.

Hoe dan ook, ik hoop dat iemand het Lacrimosa-concert uit Monterrey 2022 (van dimeadozen) uploadt. Dat is een band
Je graaft gewoon een dieper gat voor jezelf. Je bekritiseert de geweldige post van iemand alleen maar omdat deze niet bij jouw muzieksmaak past. Geen van de bands die je in je vorige post noemde, spreekt me ook aan, maar je ziet me niet reageren op mensen die hun spullen posten en zeggen dat het niet interessant is.
En toch durf je hier te komen en dan om hulp te vragen om iemand te helpen een show te vinden. Als ik die show had, zou ik hem niet met je delen, tenzij je posts wat vriendelijker kunnen zijn voor de inspanningen van anderen.

HĂ©. Ik heb niemand persoonlijk beledigd. Maar ik heb het volste recht om te zeggen wat ik denk over elke band die ik verdomme wil. Dit is geen communisme.

Wat mijn verzoek betreft. Het is ook voor diversiteit. Ik wil dat mensen elk opgenomen Lacrimosa-concert uploaden. Elke Epica of een andere band die ik heb geschreven. Omdat ze dezelfde aandacht verdienen.

HĂ©. Ik heb niemand persoonlijk beledigd. Maar ik heb alle recht om te zeggen wat ik denk over elke band die ik verdomme wil. Dit is geen communisme.

Wat mijn verzoek betreft. Het is ook voor diversiteit. Ik wil dat mensen elk opgenomen Lacrimosa-concert uploaden. Elke Epica of een andere van die bands die ik schreef. Omdat ze dezelfde aandacht verdienen.
Het feit dat je de moeite hebt genomen om commentaar te geven op het harde werk van iemand anders en te zeggen "geen enkele interessante band lol" is een beetje beledigend voor de persoon die de tijd en moeite heeft genomen om het te plaatsen. Als de post je smaak niet interesseert, ga dan verder naar een die dat wel doet, het is simpel.

Wat kan ik zeggen? Als de uploader zich beledigd voelt omdat een verdomde willekeurige kerel, totaal IRRELEVANT voor zijn leven, zei dat hij de band niet leuk vindt... is dat het meest absurde feit dat ik ooit ben tegengekomen.

En ja. Ik heb net het concert van Lacrimosa aangevraagd (een band die al 30 jaar actief is), omdat de band veel meer populariteit verdient. Veel meer dan concerten uit de jaren 60 en 70. Maar het is slechts mijn mening.

Dit gesprek doet me denken aan een grap die verteld wordt onder Amerikaanse bands die door Europa toeren ...
V: Wat is het Duitse woord voor Juggaloo?
A: Rammsteinfan

(Bedankt voor de 3000+ geĂĽploade shares, fz!)

Dit gesprek doet me denken aan een grap die wordt verteld onder Amerikaanse bands die door Europa toeren...
V: Wat is het Duitse woord voor Juggaloo?
A: Rammsteinfan

(Bedankt voor de 3000+ geĂĽploade shares, fz!)
Hoe heet een Beatles-fan? DUMKOP in mijn land
En Hendrix-fans of Shitney Houston-fans worden c....unts genoemd.

21 - 40 of 164 Posts