Guitars101 - Guitar Forums banner
21 - 40 of 79 Posts
Hou van de torrent!!! Gemakkelijk downloaden zonder bestandsuitwisseling, super coole innovatieve zet, ik wou dat meer mensen het zouden doen. Bedankt voor alles wat je doet.

Ik denk dat dit zo'n GEWELDIG idee is EDGE!

Helaas heb ik een stapsgewijze handleiding met torrents nodig, omdat ik er nog nooit in ben gedoken. Geen host, geen idee...

Zoiets als: hoe converteer ik .rar naar afspeelbare bestanden, of, wat is in godsnaam .shn?, of hoe kan ik mezelf afvegen als de schappen zijn leeggehaald en alle bomen kaal zijn?

Ik zou echt op de bandwagon moeten springen...

Je bent DE man EDGE!

Een probleem is echter om het te laten werken. Dat is het voordeel van de cyberlocker-sites, dat je een oude link van jaren geleden kunt vinden die nog steeds werkt.

Ik vind dit zo'n GEWELDIG idee EDGE!\n\nHelaas heb ik een stapsgewijze handleiding met torrents nodig, omdat ik me er nog nooit in heb verdiept. Geen host, geen idee...\n\nZoiets van, hoe zet ik .rar om in afspeelbare bestanden, of, wat is in godsnaam .shn?, of hoe kan ik mezelf afvegen als de schappen zijn leeggehaald en alle bomen kaal zijn?\n\nIk zou echt op de bandwagon moeten springen...\n\nJe bent DE man EDGE!
\n\nAls je een Windows-computer hebt, heb je misschien al WinRar. Klik met de rechtermuisknop op het .rar-bestand en kijk of je opties hebt zoals "Bestanden uitpakken..." of "Hier uitpakken", enz. Zo niet, dan kun je 7-zip downloaden (wat sowieso de betere optie kan zijn) en hetzelfde doen. Ik download het .rar-bestand graag in een nieuwe map en gebruik de optie "Hier uitpakken".\n\n.shn (verkorten) is een oudere lossless verpakkingstool. Shn is een beetje op de achtergrond geraakt met Flac die populairder werd. Als ik me goed herinner, kun je Traders Little Helper downloaden, die shn en andere formaten uitpakt.

Als je een Windows-machine hebt, heb je misschien al WinRar. Klik met de rechtermuisknop op het .rar-bestand en kijk of je opties hebt zoals "Bestanden uitpakken..." of "Hier uitpakken", etc. Zo niet, dan kun je 7-zip downloaden (wat sowieso de betere optie kan zijn) en hetzelfde doen. Ik download het .rar-bestand graag in een nieuwe map en gebruik de optie "Hier uitpakken".

.shn (verkorten) is een oudere lossless verpakkingstool. Shn raakte een beetje op de achtergrond toen Flac populairder werd. Als ik me goed herinner, kun je Traders Little Helper downloaden, die shn en andere formaten uitpakt.
Bedankt dat je hebt geprobeerd behulpzaam te zijn, ik hoop echt dat het voor anderen ook zo was.

Ik probeerde een parallel te trekken tussen degenen die worstelen met de problemen die je hebt aangepakt en waar ik hulp bij nodig heb.

Torrenting. Dat is het onderwerp van deze thread.

21 - 40 of 79 Posts