*Gepost door marooned *
Pink Floyd
1 januari 1980
The Wall - Original Film Sessions
Vroege audio pre-release soundboard mix voor de officiële film
Ik kreeg dit in 1995 in ruil met een mede-abonnee van het oude Brain Damage Magazine. Dit heeft een compleet ander geluid dan wat je gewend bent. Er zijn een paar verschillende teksten en je kunt instrumenten en geluiden horen in deze mix die tijdens de opname werden gebruikt en die in de officiële release waren begraven. Dit is een echt juweeltje. - Marooned
Twee nummers aan het einde van cd 2 zijn opvulnummers die op de tape stonden. De eerste twee nummers komen van een onbekend live Roger Waters-concert. Wat ik interessant vind, is dat WYWH een erg rustige, ontspannen versie is zonder drums voor het grootste deel van de eerste helft van het nummer. Mooie versie. Hierna volgt Brain Damage/Eclipse van dezelfde live onbekende concertdatum. Een ZEER bluesy versie van Eclipse waarin Roger het publiek daadwerkelijk vraagt om mee te zingen tijdens het midden van het nummer. Het verandert dan aan het einde in meer een hardrocknummer. Zonder twijfel mijn favoriete versie van het nummer.
Maxell XLII 100 ??Gen Cassette Masters -> NEC AUK-8000E Deck -> Total Recorder 4.5 -> SB Live 24Bit -> Wav -> Cool Edit Pro 2.0 -> Flac Front End (level 5) -> Flac
Schijf 1
01. Little Boy Santa Claus Forgot
02. In The Flesh?
03. The Thin Ice
04. Another Brick In The Wall pt 1
05. When The Tigers Broke Free
06. Goodbye Blue Sky
07. The Happiest Days Of Our Lives/ Another Brick In The Wall pt 2
08. Mother
09. Empty Spaces
10. Young Lust
11. One Of My Turns
12. Don't Leave Me Now
13. Another Brick In The Wall pt 3
14. Goodbye Cruel World
15. Is There Anybody Out There?
Schijf 2
01. Nobody Home
02. Vera
03. Bring The Boys Back Home
04. Comfortably Numb
05. In the Flesh
06. Run Like Hell
07. Waiting For The Worms
08. The Trial
09. Outside The Wall
Opvullers
10. Waters - Wish You Were Here
11. Waters - Brain Damage/ Eclipse
**** NIET CONVERTEREN NAAR MP3 OF ANDERE VERLIESGEVOELIGE FORMATEN **
mega.nz
Pink Floyd
1 januari 1980
The Wall - Original Film Sessions
Vroege audio pre-release soundboard mix voor de officiële film
Ik kreeg dit in 1995 in ruil met een mede-abonnee van het oude Brain Damage Magazine. Dit heeft een compleet ander geluid dan wat je gewend bent. Er zijn een paar verschillende teksten en je kunt instrumenten en geluiden horen in deze mix die tijdens de opname werden gebruikt en die in de officiële release waren begraven. Dit is een echt juweeltje. - Marooned
Twee nummers aan het einde van cd 2 zijn opvulnummers die op de tape stonden. De eerste twee nummers komen van een onbekend live Roger Waters-concert. Wat ik interessant vind, is dat WYWH een erg rustige, ontspannen versie is zonder drums voor het grootste deel van de eerste helft van het nummer. Mooie versie. Hierna volgt Brain Damage/Eclipse van dezelfde live onbekende concertdatum. Een ZEER bluesy versie van Eclipse waarin Roger het publiek daadwerkelijk vraagt om mee te zingen tijdens het midden van het nummer. Het verandert dan aan het einde in meer een hardrocknummer. Zonder twijfel mijn favoriete versie van het nummer.
Maxell XLII 100 ??Gen Cassette Masters -> NEC AUK-8000E Deck -> Total Recorder 4.5 -> SB Live 24Bit -> Wav -> Cool Edit Pro 2.0 -> Flac Front End (level 5) -> Flac
Schijf 1
01. Little Boy Santa Claus Forgot
02. In The Flesh?
03. The Thin Ice
04. Another Brick In The Wall pt 1
05. When The Tigers Broke Free
06. Goodbye Blue Sky
07. The Happiest Days Of Our Lives/ Another Brick In The Wall pt 2
08. Mother
09. Empty Spaces
10. Young Lust
11. One Of My Turns