Ik kan niet downloaden via Filefactory en krijg altijd een foutmelding. Gebeurt dit ook bij anderen?
Ik weet niet of je dat hebt, en ik weet niet of het verschil maakt, meld je aan voor een account, het hoeft geen premium te zijn en probeer het.Ja. Het is verpest. Er zijn ongeveer een half dozijn threads die allemaal hetzelfde zeggen
Ik heb al een tijdje veel problemen met EF, maar ik houd mijn ongenoegen voor me uit respect voor de vele andere leden die lid zijn van EF en het veel gebruiken. Het enige wat ik kan suggereren is geduldig te blijven en anderen te onthouden die EF verkiezenIk kan niet via Filefactory downloaden en krijg altijd een foutmelding. Gebeurt dit bij andere mensen? View attachment 178625
Zoals ik al eerder zei, ben ik al enkele jaren lid van FF en ik vond het echt geweldig - ik gebruikte het op de een of andere manier bijna elke dag. Toen ging er eerder dit jaar iets mis - eerst reageerden links op andere sites niet, daarna reageerden de eigen zoekresultaten niet, daarna reageerde het helemaal niet meer. En dan de schijnbare hercodering en reorganisatie van alles, wat er vreselijk uitziet. FF reageert op dit moment helemaal niet als ik schrijf. Ik heb nog meer dan een jaar abonnement te gaan, dus ik blijf er graag bij (FF was altijd zoveel beter dan alle andere), maar ik ben echt teleurgesteld, en op sommige manieren ook enorm gehinderd (kan latere delen van tv-series die ik verzamelde niet meer krijgen). Ik ben meer dan bereid om te betalen voor de geweldige service die ze vroeger leverden - waar is het allemaal misgegaan?i have been having many issues with EF for some time now, but I keep my displeasure to myself out of respect to the many other members that belong to EF and utilize it much. All i can suggest is to stay patient and remember others who favor EF, It is such a breath of fresh air when i see those who use media fire, rapid gator, google, mega, etc.,
stay patient friends![]()