Guitars101 - Guitar Forums banner

Rush - 1977-04-17 - Waszyngton, DC - Przejęliśmy kontrolę - DR 41777

2.1K views 5 replies 6 participants last post by  lovegrove65  
#1 ·
Digital Rush Experience.

Media: 2 CDr
Czas: 57:58, 36:48
Katalog: Digital Reproductions: DR 41777
Źródło: Publiczność

Data: 17 kwietnia 1977

Lokalizacja: Lisner Auditorium, Waszyngton, Dystrykt Kolumbii, USA



--------------------------------------------------------------------------------



DYSK 1
Bastille Day 5:49
Anthem 5:21
Lakeside Park 4:11
2112 17:38
Twilight Zone 3:28
Something for Nothing 4:18
By-Tor and the Snow Dog 11:42
The Necromancer 6:02

DYSK 2
In the End 7:55
Working Man / Finding My Way / Drum Solo 14:35
Fly By Night 2:09
In the Mood 3:10
What You're Doing 6:10
Best I Can 3:32


Średnia ocena: Audio: 6



Recenzja Ron's Rush RoIO

To show pasuje dość blisko do albumu ATWAS, z kilkoma fajnymi dodatkami. Ta taśma jest warta posiadania, choćby dla wersji na żywo "The Twilight Zone" i "Return Of The Prince". Oba brzmią absolutnie świetnie. W tym momencie zespół wciąż nie przeszedł na używanie klawiatur do podkładania niektórych starszych piosenek, ale gra jest zauważalnie pełniejsza niż na ATWAS. Jakość dźwięku jest w porządku - można mniej więcej usłyszeć wszystkie instrumenty. Na mojej kopii tej taśmy jest trochę zniekształceń, ale nic, co zbytnio rozprasza. Ta taśma naprawdę ilustruje, jak ewoluowało show na żywo w trakcie tras koncertowych w latach 1976/1977. W tym momencie na scenę dodawano dodatkowe instrumenty, w tym przypadku Evantide Harmonizer na pulpicie mikserskim (posłuchaj efektów wokalnych w "In The End"). Naprawdę można zacząć słyszeć aspekty przyszłych show AFTK i Hemispheres. Większa część "The Necromancer" została wskrzeszona w miarę postępu trasy. "Farrah Fawcett-Majors" na perkusji dziś wieczorem! (1999-04-01)

The Digital Dan
(Audio - 6)

Doskonały występ z trasy "AtWaS", nagrany na żywo w Lisner Auditorium w Waszyngtonie DC 17 kwietnia 1977 roku. Setlista tego show jest zgodna z setlistą oficjalnego albumu na żywo, ale oferuje kilka interesujących i rzadkich wykonań "Twilight Zone" i "Necromancer". To nagranie warto mieć tylko dla tych piosenek. Źródłem jest stara taśma z publiczności. Instrumenty są rozpoznawalne, chociaż show jest trochę zamulone w dolnym zakresie. Spędziłem prawie 36 godzin na ponownym masteringu tego show i faktycznie poprawiłem jakość dźwięku, aby uczynić show przyjemniejszym w słuchaniu. Godny dodatek do każdej kolekcji Rush. Jak w przypadku wszystkich nagrań Digital Reproductions, jest ono dostępne tylko w wolnym handlu i nigdy na sprzedaż. Wystarczy odwiedzić sekcję linków handlowych, aby znaleźć osoby, które chętnie wymienią to nagranie za darmo.
(1999-04-01)

Komentarze Bena
(Audio - 6)

To dobre, kompletne show z okresu po "All The Worlds A Stage". Wydaje się, że pokolenia zebrały swoje żniwo, ponieważ show wydaje się nieco odległe i słychać szumy, ale wszystkie instrumenty są obecne. Można nawet usłyszeć dzwonek talerza Neila, więc jestem pewien, że istnieją wersje z mniejszą liczbą generacji, które umieściłyby to w kategorii "świetne". Rzadki utwór Twilight Zone sprawia, że ​​jest to pozycja obowiązkowa. (i pozostawia Lessons and Tears jako 2 "niegrane" utwory z 2112) Wraz z Twilight Zone, innym powodem, dla którego warto go mieć, jest wersja "Necromancer" By-Tor,! (Jestem pewien, że to wszystko, co dostaniemy z nieuchwytnego arcydzieła "Caress of Steel"!) i Best I Can pojawia się podczas bisu! Gościem specjalnym na perkusji dziś wieczorem jest Farrah Fawcett - Majors w solówce perkusyjnej! (i trafia!) Jeśli możesz przejść przez szumy i odległą jakość, jest to dobre nagranie, ponieważ zawiera wiele rzadkich wykonań! (1999-04-01)

https://tinyurl.com/y2osxoca
 
#6 ·
Digital Rush Experience.

Media: 2 CDr
Czas: 57:58, 36:48
Katalog: Digital Reproductions: DR 41777
Źródło: Publiczność

Data: 17 kwietnia 1977

Miejsce: Lisner Auditorium, Waszyngton, Dystrykt Kolumbii, USA




--------------------------------------------------------------------------------




DISC 1
Bastille Day 5:49
Anthem 5:21
Lakeside Park 4:11
2112 17:38
Twilight Zone 3:28
Something for Nothing 4:18
By-Tor and the Snow Dog 11:42
The Necromancer 6:02

DISC 2
In the End 7:55
Working Man / Finding My Way / Drum Solo 14:35
Fly By Night 2:09
In the Mood 3:10
What You're Doing 6:10
Best I Can 3:32


Średnia ocena: Audio: 6


Ron's Rush RoIO Review

To show pasuje dość blisko do albumu ATWAS, z kilkoma fajnymi dodatkami. Ta taśma jest warta posiadania, choćby ze względu na wersje na żywo "The Twilight Zone" i "Return Of The Prince". Oba brzmią absolutnie wspaniale. W tym momencie zespół wciąż nie przeszedł na używanie klawiatur do podkładania niektórych starszych piosenek, ale gra jest zauważalnie pełniejsza niż na ATWAS. Jakość dźwięku jest w porządku - można mniej więcej usłyszeć wszystkie instrumenty. Na mojej kopii tej taśmy jest trochę zniekształceń, ale nic zbytnio rozpraszającego. Ta taśma naprawdę ilustruje, jak ewoluowało show na żywo podczas tras koncertowych w latach 1976/1977. W tym momencie na scenie dodawano dodatkowe instrumenty, w tym przypadku Evantide Harmonizer na pulpicie (posłuchaj efektów wokalnych w "In The End"). Naprawdę można zacząć słyszeć aspekty przyszłych show AFTK i Hemispheres. Większa część "The Necromancer" została wskrzeszona w miarę postępu trasy. "Farrah Fawcett-Majors" na perkusji dziś wieczorem! (1999-04-01)

The Digital Dan
(Audio - 6)

Doskonały występ z trasy "AtWaS" nagrany na żywo w Lisner Auditorium w Waszyngtonie DC 17 kwietnia 1977 roku. Setlista tego show jest zgodna z setlistą oficjalnego albumu na żywo, ale oferuje kilka interesujących i rzadkich wykonań "Twilight Zone" i "Necromancer". To nagranie warto mieć tylko dla tych piosenek. Źródłem jest stara taśma z publiczności. Instrumenty są rozpoznawalne, chociaż show jest trochę zamulone w dolnym zakresie. Spędziłem prawie 36 godzin na remasteryzacji tego show i faktycznie poprawiłem jakość dźwięku, aby uczynić go przyjemniejszym do słuchania. Godny dodatek do każdej kolekcji Rush. Jak w przypadku wszystkich nagrań Digital Reproductions, jest ono dostępne tylko w ramach wolnego handlu i nigdy nie jest przeznaczone do sprzedaży. Wystarczy odwiedzić sekcję linków handlowych, aby znaleźć osoby, które chętnie wymienią to nagranie za darmo.
(1999-04-01)

Ben's Comments
(Audio - 6)

To dobre, kompletne show z okresu po "All The Worlds A Stage". Wydaje się, że pokolenia zebrały swoje żniwo, ponieważ show brzmi nieco odlegle i słychać szumy, ale wszystkie instrumenty są obecne. Można nawet czasami usłyszeć dzwonek talerza Neila, więc jestem pewien, że istnieją wersje z mniejszą liczbą generacji, które umieściłyby to w kategorii "świetne". Rzadki utwór Twilight Zone sprawia, że ​​jest to pozycja obowiązkowa. (i pozostawia Lessons i Tears jako 2 "niegrane" utwory z 2112) Wraz z Twilight Zone, innym powodem dla "must have" jest wersja "Necromancer" By-Tor,! (Jestem pewien, że to wszystko, co dostaniemy z nieuchwytnego arcydzieła "Caress of Steel"!) i Best I Can pojawia się podczas bisu! Gościem specjalnym na perkusji dziś wieczorem jest Farrah Fawcett - Majors w solówce perkusyjnej! (i trafia w to!) Jeśli możesz przejść obok szumu i odległej jakości, jest to dobre nagranie, ponieważ zawiera wiele rzadkich wykonań! (1999-04-01)

Rush - 1977-04-17 - Washington, DC - We Have Assumed Control - DR 41777.rar - FileFactory