Guitars101 - Guitar Forums banner

1 - 11 of 11 Posts

·
Registered
Joined
·
264 Posts
Discussion Starter #1
Looking for a Picture of Mr.Vai's Logo

the oine thats kinda V/\^ haha cant really do it on this but hope u get wot one i mean!
 

·
Captain DB... Savvy ?
Joined
·
3,523 Posts
here . i stole your thing axe and elaborated on it somewhat haha .. its now a cool desktop wallpaper :)
 

·
Premium Member
Joined
·
4,955 Posts
i turn jpeg logos into cutable artwork for a living (signs)sign program traced from a lousy pic downloaded from vai's site..........that is a very cool desktop...well done Danny!!!!!
 

·
Captain DB... Savvy ?
Joined
·
3,523 Posts
cheers mate .. yeah a little about this sign because it really is cool . not only does he utilize very cleverly the Triangle and the All seeing eye that his masonic beliefs rate so highly . but notice where the line intesects across the pyramid ... a ratio of 2 to 5 ... the fibonacci sequence :D .. cool huh ?
 

·
Registered
Joined
·
264 Posts
Discussion Starter #9
I really appreciate it guys thanks! :), love this place!
 

·
Captain DB... Savvy ?
Joined
·
3,523 Posts
no problem mate . i took my first pic down cause axe put up a better one lol :)
 
1 - 11 of 11 Posts
Top